top of page

תרצי שנחזור אליך עם פרטים נוספים?

הטופס נשלח בהצלחה!

הסדנאות שלנו

6 רעיונות למתנה מיוחדת לילדות מגיל 6-8

חוגגים יום הולדת לבת ה-8? עוד רגע הילדה בת 6? איתור מתנה לילדה בגיל הזה רק נדמית כמשימה קלה, בפועל לא קל בכלל לרגש ילדונת צעירה בשנת 2024. הילדות של המאה ה-21 הן ילדות החשופות לעולם עתיר גירויים והן בעלות דעה עצמאית כאילו היו בנות 16 לפחות. אז איך משמחים את הילדה ביום ההולדת שלה ומהי המתנה האולטימטיבית לגיל 6-8? איתור מתנה מיוחדת לילדות: מדריך.



'בובה זה תינוקי!' אז מה למען השם קונים לילדה בת 6?


מכירים את זה שהגברת בת ה-6, כל כולה תינוקת בעצמה, מעקמת אף סולד על כל הצעת מתנה? היא לא רוצה בובה כי זה תינוקי ומשחק קופסה כי זה נדוש, ופריטי נוי כי יש לה מיליון וארנק כי 'מי צריך'. נוסף על התיאוריות הנבונות האלה היא מודיעה מדי ערב לפני השינה (בדיוק כשצריך להיכנס למיטה, כן?!) שלחברות שלה קנו ערכת איפור של אנה ואלזה (היה לה ואיבדה), טאבלט חדש (קנו לה לא מזמן) ונעלי ריקוד (היא שונאת לרקוד).

 

כך הופכת מתנת יום הולדת למסע מפרך בין פנטזיות ילדותיות למציאות לא מספקת ובין רצוי למצוי כשבת ה-7 לא ממש מוכנה להיכנע לעובדות.


 

אז מה אם כן הנוסחה לרכישת מתנת יום הולדת מנצחת לילדות? -EVERY CHILD IS AN ARTIST


בכל ילד יש אמן. רצון תאב חופש ועתיר יצירתיות ומעוף. מתנה יצירתית היא האופציה שלנו לרגש את בת ה-8, להעניק לה שעות של חוויה עצמאית או משותפת ולאפשר לה להביע את עצמה באמצעות כלי האמנות. כשאנו מעודדים אותה ליצור, אנו מחזקים את הביטחון העצמי שלה, מעניקים לה חופש ביטוי ומחנכים אותה להתמודד עם אתגרים שונים הצפים בזמן יצירה.


רעיונות למתנה יצירתית לילדות מגיל 6-8


קדימה, בואו נדבר תכלס, אילו מתנות לבנות ניתן לרכוש לילדה?


ערכה להכנת חולצה או תיק


בנות ואופנה הולכות תמיד שלובות זרוע, כאן אנחנו נותנים לליידי הצעירה את ההזדמנות לעצב בעצמה פריט אופנתי ולהנות משעה של יצירה מקורית עם שלל חומרים מרגשים. ערכה ליצירת מתנה שימושית אופנתית כוללת אביזרי טקסטיל כמו חולצה או תיק, חומרי יצירה כמו חרוזים, צבעים, מברשות, אביזרי קישוט דקורטיביים וכן הוראות להכנת תיק מהחלומות. בהזמנת ערכה ליצירת תיק/חולצה ניתן לפעול לפי תבניות קיימות או לבחורונת עצמאית במיוחד - בצורה עצמאית לחלוטין. זו הזדמנות בשביל בת ה-7 להזמין אליה חברה לבית ולהתנסות ביחד בעיסוק עם חומרים מסוגים שונים ובחוויית עיצוב מלאת עניין שהופכת לפריט אופנתי שניתן להשתמש בו באופן יומיומי.


ערכה לשזירת פרחים


הילדה שלכם היא בעלת נפש אמן? נמשכת ליופי ולטבע בחבלי קסם? ערכת שזירת פרחים היא המתנה המושלמת עבורה. הערכה כוללת פרחים מסוגים שונים ואפשרות לעיצוב כתרי פרחים או מרכזי שולחן בקלות ובהנאה. הערכה כוללת הנחיות מדויקות ומפורטות כך שכל ילדה תוכל להכין יצירת אומנות פרחונית בעצמה או עם חברתה. דברו אליי בפרחים.


ערכה להכנת סבונים


אין כמו הריח המשגע והמרקם הנעים שכוללים כל יצירת סבונים איכותית. ב"אבקת פיות" ניתן להזמין ערכה מפנקת וכיפית במיוחד להכנת ערכת סבונים יפהפה בצבעי פסטל עדינים. כאן ילדת יום ההולדת תוכל לעצב ולפסל יצירות אומנות ואחר כך להשתמש בהן כפריט נוי לחדר האמבט או כסבון רחצה שימושי. ערכה להכנת סבונים היא מתנה מקורית ומלאת עניין לילדה שאוהבת יצירה ונהנית מפינוקי אמבט אומנותיים.


סדנה לעיצוב תיק גב


איזה כיף! תיק גב בעיצוב עצמי. באתר אבקת פיות ניתן להזמין סדנת עיצוב אופנה מרתקת שמשלבת יצירה, עיצוב, דיוק ושימוש במגוון אלמנטים דקורטיביים. רוצים לחגוג יום הולדת בנות שמח וכיפי? תוכלו להעניק לכלת האירוע מתנת יום הולדת קבוצתית: סדנת הכנת תיק גב באופן עצמאי. מדובר בחוויה סוחפת שמושכת ילדות בכל גיל. החווית כוללת שילוב של חומרים שכל ילדה אוהבת: נצנצים, צבעים, חרוזים, אלמנטים ממותגים וצורות אופנתיות. סדנת הכנת תיק גב מוציאה כל משתתפת עם פריט אופנה טרנדי שהיא יכולה להשתמש בו על בסיס יומיומי: לבריכה, לפארק או לחברה. איזה נהדר זה להזמין את החברות לחגיגת יום הולדת אחר הצהריים, שכל אחת מהן תצא מאושרת עם תיק גב מושלם.



רעיונות נוספים להפעלות יום הולדת לילדות


יום הולדת מסיבת פיג'מות


יום הולדת מסיבת מסיבת פיג'מות, מכילה את כל הכיף במסיבה אחת. מסיבת הפיג'מות כוללת אווירה ורודה במשך כל ההפעלה, עמדה מדהימה בקבלת פנים של לק או איפור, משחקים חברתיים, מתחם אוהלי טיפי ורודים, תצוגת פיג'מות, ריקודים, מתנה לכל משתתפת. כמובן איך שכחנו את עמדת האיפור שלנו, הרי הבנות בגיל כזה אוהבות כל כך להתאפר ולהרגיש יפות עם עצמן. "כל ילדה היא מיוחדת במינה" -  עם "אבקת פיות" האקסיומה הזו הופכת למוחשית.


יום הולדת מסיבת פול מון


חגיגת אורות וצבעים זוהרים - כך תחגגו יום הולדת גיל 6 לקטנטונת וזו גם הזדמנות מצוינת להעצמה. שימו לב, מסיבת פולמון היא מסיבת יום הולדת המשלבת פנסי אולטרה -סגול מה שמשרה אווירה מיוחדת וקסומה. מסיבת פול מון מציעה אביזרים ייחודיים, מוזיקה מתאימה, פעילות חברתית מעצימה, צילומים באווירה זוהרת ומסיבת ריקודים: הכניסה לבנות בלבד. אגב, כל משתתפת יוצאת מהאירוע עם מתנה אישית וחוויה מדליקה שאי אפשר לשכוח.  עכשיו ב"אבקת פיות": יום הולדת פולמון לבנות שכלת יום ההולדת תכתיר בתור "אירוע השנה".



מתנות יום הולדת שוות עם "אבקת פיות"


רוצים לפנק את הילדה עם מתנת יום הולדת בלתי נשכחת? האתר "אבקת פיות" הוא אתר שמבין ילדות ומצליח לקלוע תמיד לטעם שלהן. האתר מציע הזמנה של ערכות להכנה עצמית, סדנאות מודרכות וימי הולדת מושקעים שבנות אוהבות. אבקת פיות: בואו לטעום מתנה במרקם חדש ומרגש שממשיכה ללוות את הילדה הרבה אחרי שהאורות כבים והעוגה נאכלת עד הפירור האחרון. 


39 צפיות0 תגובות

Opmerkingen


הגר אוחנה

שמי הגר, ילידת ת"א ואמא לבנות מקסימות ומתוקות!
אקדמאית, מגיעה מעולם משאבי אנוש, גיוס, פרט ורווח בחברות גדולות. 
עם סיום שליחות בת מס' שנים בחו"ל בחרתי להקים את אבקת פיות מתוך התשוקה לארגן אירועים, להפיק, ליצוק תוכן איכותי ומיוחד.
זה התחיל ממסיבה מיוחדת לבתי הבכורה, התפתח לחברים הקרובים ומשם באהבה גדולה אליכם!

מוזמנות לכתוב לי בפייסבוק שלי או במייל avkatfeyot@gmail.com

bottom of page