top of page

תרצי שנחזור אליך עם פרטים נוספים?

הטופס נשלח בהצלחה!

הסדנאות שלנו

איפה כדאי לחגוג יומולדת- ההשפעה שיש  למיקום החגיגה על הצלחתה


הורים רבים מתלבטים היכן לחגוג את יום ההולדת של הילדה שלהם, מאחר וידוע כי למיקום ישנה השפעה ניכרת על הצלחת האירוע. אם בעבר היה נהוג לחגוג את יום ההולדת בבית או במקלט הקרוב, הרי שהיום הורים רבים בוחרים להשקיע ולחגוג את יום ההולדת במיקומים מפתיעים ומיוחדים יותר. במאמר זה נציג את האופציות השונות ונספק לכם מידע נוסף אודות ההשפעה של מיקום החגיגות על ההצלחה שלהן.


היכן כדאי לחגוג את יום ההולדת של הילדה?

היום ניתן לחגוג את יום ההולדת של הילדה במגוון רחב של מקומות שונים, בהתאם להשקעה הכספית המתאימה לכם וכמובן בהתאם לכמות המשתתפים. אין שום צורך להזמין אולם בשביל 10 אורחים, אך מצד שני, גם אין שום צורך לדחוס כמות גדולה של מוזמנים בסלון הקטן של הבית. המטרה היא כמובן לאפשר לכל המוזמנים ליהנות מהאירוע, מבלי לסבול מתחושת צפיפות או דוחק. כמו כן, חשוב להגדיר מראש את התקציב העומד לרשותכם, מאחר ובעוד שחלק מההורים מעוניינים בחגיגות צנועות והגיוניות יותר, אחרים מעדיפים להשקיע וליהנות מאירוע מושקע ומרהיב יותר. חשוב להבין כי המיקום הנבחר ישפיע באופן משמעותי על האווירה באירוע ועל התחושה הכללית של המשתתפים.


כיצד המיקום של חגיגת יום ההולדת משפיע על האירוע שלכם?

לכאורה ניתן לחשוב כי המיקום של האירוע אינו רלוונטי לרמת ההצלחה של הערב, אך למעשה מדובר על פקטור חשוב וחיוני. במידה ומדובר על מסיבת יום הולדת המיועדת בעיקר לחברות של הילדה, מומלץ לחגוג באזור שקרוב לבית, על מנת להקל על יתר ההורים. רוב ההורים לא ירצו להסיע את הילדים שלהם לאירוע מרוחק, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון. במידה ומדובר על כמות מצומצמת של משתתפים, ניתן לערוך את האירוע בבית או בגינה הפרטית. אופציה נוספת, היא להשתמש באולם הדיירים בבניין המגורים שלכם, או לחילופין, לבדוק את האפשרות לחגוג את יום ההולדת במתנ"ס השכונתי. מדובר על מקומות פשוטים וקלים להגעה, שיקלו על ההורים ויבטיחו כי רוב המוזמנים יגיעו למסיבה. מצד שני, אם מדובר על חגיגת יום הולדת המיועדת בעיקר למשפחה המורחבת, ניתן להזמין חדר פרטי בבית קפה או במסעדה ואפילו להזמין אולם.


מה חשוב לדעת לגבי מיקום יום ההולדת?

חלק גדול מההורים אינם מעוניינים לחגוג את יום ההולדת של הילדה בבית או בגינה הפרטית, מאחר ומדובר על אירוע הכולל לא מעט ילדים, שעלולים ללכלך ולבלגן את הבית. לכן מי שאינו מעוניין בכך, יבחר לא פעם לערוך את האירוע בחורשה ליד הבית או בפארק העירוני. אומנם מדובר על רעיון יפה, המבטיח לא מעט מקום, שבו הילדים יכולים לרוץ ולהשתולל, אך ישנם גם לא מעט חסרונות. אירוע הנערך בחוץ ובמקום ציבורי מושפע באופן ניכר ממזג האוויר, לכן בתקופת הקיץ מדובר על חום ויתושים, לעומת החורף המלווה ברוחות וגשם. כמו כן, במידה ואתם בוחרים לערוך את האירוע במקום ציבורי, ישנו חשש כי ילדים אחרים עלולים לזלוג לאירוע ולהפריע לפעילויות השוטפות. כמובן שגם המשתתפים עצמם עלולים לאבד עניין בפעילויות יום ההולדת, כתוצאה מגירויים חיצוניים שונים. לכן ההמלצה הכללית היא לערוך את האירוע במקום סגור ופרטי, שיבטיח אחוזי השתתפות גבוהים יותר ואירוע פרטי ואינטימי יותר. 


מה עוד כדאי לדעת לגבי חגיגת יום ההולדת?

מעבר למיקום של האירוע, חשוב לזכור כי ישנם גורמים רבים נוספים, המשפיעים על ההצלחה שלו. בין אם אתם בוחרים לערוך את האירוע בבית, בגינה, במתנ"ס או בפארק העירוני, בכל מקרה חשוב לתת את הדעת לעיצוב של המקום. כמובן שמקום פרטי תוכלו לקשט ולעצב בצורה פשוטה ויעילה יותר, מאחר ואין שום סיכון להפרעות מעוברי אורח והשפעות של מזג האוויר. מומלץ לתכנן מראש את הקונספט של מסיבת יום ההולדת ולעצב את כל מקום האירוע בהתאם לכך. למשל, אם בחרתם בקונספט של פיות, כדאי לקשט את מקום האירוע בציורי פיות וכמובן לקשט כל שולחן במפיות עם ציורי פיות, צלחות עם ציורי פיות וכל אביזר אחר שמתכתב עם הנושא. ניתן לחלק לכל המשתתפות אוזני פיות וכמובן לערוך פעילות בנושא. תוכלו למשל לשלב ערכת יצירה עצמאית להכנת אבקת פיות, שללא ספק תהווה את מרכז האירוע. כמובן שתוכלו לשלב מוסיקת פיות ולהזמין מאפרת שתצייר ציורי פיות על הפנים של הילדות.


חגיגת יום הולדת מושקעת לילדה – שורה תחתונה

אין ספק כי חגיגות יום הולדת מצריכות לא מעט מאמץ ומחשבה, מאחר וזוהי הדרך היחידה להבטיח לעצמכם אירוע קסום ומושקע. היום כבר לא מספיק להכין מגש של חטיפים, מאחר והילדים כבר מצפים לסטנדרט שונה לחלוטין. לכן חשוב לתת את הדעת לכל הגורמים השונים המשפיעים על הצלחת האירוע, כולל המיקום של האירוע, הקונספט שלו, איכות הכיבוד המוגש באירוע וכמובן הפעילויות השונות המלוות אותו. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מהתחום, על מנת להבטיח לעצמכם אירוע מקצועי ומוצלח במיוחד. ניתן להזמין הפעלות התואמות לגיל ולרמת ההתפתחות של הילדה, או לחילופין, לרכוש ערכות יצירה עצמאיות או סדנאות ליום הולדת, שיאפשרו לכם להעביר פעילות נעימה ומהנה, ללא שום צורך במפעיל חיצוני. מומלץ לבחור במיקום פרטי ואינטימי, שיאפשר לכם ליהנות מאירוע מוצלח, ללא שום סיכון לזליגת ילדים חיצוניים או לאחוזי השתתפות נמוכים, כתוצאה מגירויים חיצוניים שונים.


לסיכום 

מיקום המסיבה יכול להיות בכל מקום שתבחרו בהתאם לצרכים ולרצונות של הילדה. במידה ואתם צריכים רעיונות נוספים, פנו אלינו לאבקת פיות, נספק עבורכם את הרעיונות המקוריים ביותר למסיבת יום הולדת חגיגית. 


2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios


הגר אוחנה

שמי הגר, ילידת ת"א ואמא לבנות מקסימות ומתוקות!
אקדמאית, מגיעה מעולם משאבי אנוש, גיוס, פרט ורווח בחברות גדולות. 
עם סיום שליחות בת מס' שנים בחו"ל בחרתי להקים את אבקת פיות מתוך התשוקה לארגן אירועים, להפיק, ליצוק תוכן איכותי ומיוחד.
זה התחיל ממסיבה מיוחדת לבתי הבכורה, התפתח לחברים הקרובים ומשם באהבה גדולה אליכם!

מוזמנות לכתוב לי בפייסבוק שלי או במייל avkatfeyot@gmail.com

bottom of page